Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó
(állaspályázat)
allaspalyazat [@] bmsk.hu
Főbb feladatok, felelőségek:
– közbeszerzési eljárások teljeskörű közbeszerzési szempontú (nemzeti és eu-s eljárásrend szerinti egyaránt) előkészítése és lebonyolítása, ide értve különösen: közbeszerzési dokumentumok elkészítése, partnerekkel történő egyeztetése, a szükséges minőségellenőrzési folyamat lebonyolítása, az eljárás EKR rendszerben történő teljeskörű lebonyolítása, a lebonyolítás keretében szükségessé váló dokumentumok elkészítése, jóváhagyatása, EKR rendszerbe történő feltöltése, a közbeszerzési eljárási cselekményeken történő részvétel, szükség esetén a közbeszerzési szakértelem biztosítása a Bíráló Bizottságban, ajánlatok/részvételi jelentkezések közbeszerzési szempontú véleményezése/értékelése/bírálata, hirdetmények elkészítése és feladása, a nyertes ajánlattevővel történő szerződéskötésben történő közreműködés, szükséges ellenjegyzési feladatok ellátása,
– közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó koordinációs, nyilvántartási, közzétételi feladatok ellátása,
– közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó koordinációs, nyilvántartási, közzétételi feladatok ellátása,
– kapcsolattartás szakértőkkel, partnerekkel, társ igazgatóságokkal, személyes tanácsadás a partnerek és vezetők számára,
– partnerekkel és társ igazgatóságokkal történő egyeztetéseken való részvétel,
– állásfoglalások, állásfoglalás kérések készítése közbeszerzési kérdésekben, kiemelten a részekre bontás tilalma és a hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárások jogalapjának vizsgálata tárgyában,
– közbeszerzési terv és közbeszerzési szabályzat elkészítésében történő közreműködés,
– status riportok és adatszolgáltatások teljesítése a feladatkörébe tartozó ügyekről,
Az álláshoz tartozó elvárások:
– FAKSZ jogosultság.
– Felsőfokú végzettség(jogi vagy műszaki vagy közgazdasági vagy pénzügyi).
– EKR rendszer gyakorlati ismerete
– Precíz munkavégzés, együttműködési képesség.
– Egyéni és csapatban történő feladatellátás.
– Magas szintű problémamegoldó és kommunikációs képesség.
– Felhasználói szintű számítógépes felhasználói ismeret (MS Office irodai alkalmazások), egyéb irodai szoftverek készségszintű használata.
– B kategóriás vezetői engedély,
– Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
– Jogász vagy műszaki végzettség.
– Ajánlatkérői oldalon Építési beruházásokkal összefüggésben szerzett tapasztalat
– Államháztartási területen és/ vagy központi költségvetési keretből megvalósult beruházások kapcsán szerzett szakmai tapasztalat.
Amit kínálunk:
– határozatlan idejű, teljes munkaidős álláslehetőség
– vidám, fiatalos, támogató csapat
– összetett, felelősségteljes munka
– modern, felszerelt iroda, mobiltelefon, számítógép
– közlekedés munkaügyben: kulcsos autó (pool car) biztosításával
– versenyképes juttatási csomag
Szükséges tapasztalat:
– 3-5 év szakmai tapasztalat
Munkavégzés helye:
– Budapest XIV. kerülete
Munkakezdés várható időpontja:
– 2021. II. negyedév
Szükséges nyelvtudás:
– Nem igényel nyelvtudást
Jelentkezés az állásra:
– Fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz, bérigény megjelölésével.
– iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okirat(ok) másolata,
– nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatoknak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.